Strony

26 lutego 2014

Moje marzenie

Hej, Przepraszam, że nie dodałam żadnego zdjęcia z wycieczki, ale tak jakoś wyszło, że nie zrobiłam ani jednego :-D po prostu nie było czasu. W dzisiejszym poście napiszę coś o moich marzeniach. Na pewno każdy je ma. Oto parę moich marzeń, a jest ich bardzo dużo :-)

  • Książka Wreck This Journal, ponieważ kocham rysować i jak tylko pierwszy raz zobaczyłam tą książkę wiedziałam, że muszę ją mieć co za niedługo się spełni
  • Koń, to moje marzenie od dzieciństwa. Rodzice się nie zgadzają niestety :-( Kiedyś gdy jeszcze nie było mnie na świecie mieliśmy konia, ale dziadkowie go sprzedali :'(
  • Autograf od znanych gwiazd. Niedawno dowiedziałam się od kuzyna, który mieszka w Belgii, że jego przyjaciel koleguje się ze znanymi djami, głownie z Martinem Garrixem :-) Ja go uwielbiam i gdy to przeczytałam zaniemówiłam. W maju autograf będzie już mój :-) 
A wy o czym marzycie? Podzielcie się z nami w komentarzu
Prześlij komentarz