Strony

18 marca 2014

Parę fotek

Hej, ostatnio jakoś nie mam pomysłów na posty, więc w dzisiejszym podzielę się tylko z Wami paroma zdjęciami. Dzisiaj właściwie mam bardzo udany dzień. Miałam pisać karkówkę z niemieckiego, ale pani na szczęście nie było i mi się upiekło. Na angielskim było powtórzenie, a ja się nic nie uczyłam. Mam takie szczęście, że  pan mnie pytał, no ale lubię angielski i dostałam -5 :-) Na dodatek dowiedziałam się, że dostałam z testu z chemii +5. Dzisiaj pisałam też konkurs z religii. Był strasznie trudny, ale wzięłam udział, bo chcę mieć na koniec 6 z religii. Dzięki temu minęła mi matematyka. Szkoda tylko, że takie dni zdarzają się tak rzadko :-(
 ♥ mój piesek Miki ♥ ja ♥ koniki ♥ takie tam kredki ♥ kwiatuszek ♥ i znowu ja ♥ bazie ♥ kotek ulepiony z  nudów z plasteliny ♥ młodszy braciszek
Prześlij komentarz