Strony

25 kwietnia 2014

Bez tytułu

Hejka. Co u was słychać, ja aktualnie mam wolne od szkoły, z powodu egzaminów. Za wszystkich trzecioklasistów mocno trzymałam kciuki. Mnie za dwa lata czeka to samo, ale jeszcze mam dużo czasu. Mam dla was bardzo smutną wiadomość. Wyczytałam, że Unia Europejska uchwaliła jakąś tam ustawę i w skrócie mówiąc: NIE BĘDZIE JUŻ MOŻNA SPRZEDAWAĆ ŻELKÓW !!! Do końca sierpnia, jeszcze będzie można je kupować w sklepach, ale od września wiele osób pewnie zatęskni za tymi słodyczami. Ja prawdę mówiąc uwielbiam wszelkiego rodzaju żelki i dla mnie jest to po prostu tragedia. Mam nadzieję, że jeszcze może zmienią zdanie, ale szybciej nie niż tak. Na wakacjach pewnie zrobię sobie mały zapas :-D

Teraz w każdej wolnej chwili siedzę z notatnikiem w ręku i piszę dalszą część opowiadania, którą podzielę się z wami w następnym poście. :-) W tych wolnych chwilach podjadam też sobie moje ulubione cukierki, czyli mini batoniki banty.

Prześlij komentarz