Strony

15 kwietnia 2014

Filmy

Hej, przepraszam was bardzo, że nie dodawałam żadnego nowego posta. Nie miałam jakoś wolnej chwili. Na szczęście jutro już ostatni dzień w szkole, strasznie z tego powodu się cieszę. Mam już dosyć tej ciągłej nauki i marzy mi się odpoczynek. Ogólnie nie mam teraz przyjemnych zajęć, bo muszę sprzątać z częścią mojej klasy strych w szkole. Wszędzie wiszą  pajęczyny i strasznie jest tam dużo kurzu, no ale jakoś to trzeba przemęczyć. Oglądaliście może wczoraj film pt. ,,Pasja", bo ja tak. Naprawdę strasznie mi się podobał. Niestety gdy Jezus szedł już z krzyżem musiałam wyłączyć telewizor. Dlaczego? To był bardzo realistyczny filmy i muszę się przyznać że miałam łzy w oczach i aby się totalnie nie rozkleić skończyłam oglądanie, ale za jakiś czas pooglądam go do końca. A wy co myślicie o tym filmie? Wszystkich, którzy lubią czytać opowiadania, zapraszam na bloga mojej przyjaciółki klik
A oto jeszcze kilka zdjęć:





Prześlij komentarz