Strony

02 kwietnia 2014

Moje pupile

Hej, wiosna zagościła już u nas na dobre. Słonce świeci i miło wyjść sobie na spacer, a jeszcze milej zabrać ze sobą pieska. Ja mam dwa pupile, jedna to Pusia, a jej powiedzmy ,, syn " Miki. Kocham zwierzęta wszelkiego rodzaju, zaczynając od koni, a kończąc na myszach. Zapewne wiele osób boi się tych małych gryzoni, ale ja uważam, że są one uroczymi stworzonkami. Pewnego, mój kot niósł mysz, na szczęście żywą. Podbiegłam do niego, a on przerażony puścił myszkę i uciekł. Wzięłam te małe zwierzątko, nazwałam je Rózia, i miałam ja przy sobie jakiś tydzień. Wiedziałam, że nie jest to najlepszy pomysł, zwłaszcza  że moja mama panicznie boi się mysz. Wypuściłam ją, aby mogła sobie żyć w spokoju, nie było to takie łatwe bo polubiłam bardzo Rózię. A oto parę fotek moich psiaków.
Ps. jak coś to nie zwracajcie uwagi na datę bo jest ona niepoprawna :)









Prześlij komentarz