Strony

08 kwietnia 2014

Schopping

Hejka, wczoraj wybrałam się na małe zakupy. Z butów, tych elegantszych miałam tylko baleriny, bo reszta butów jest już na mnie za mała. Postanowiłam więc kupić sobie nowe. Kocham szpilki, a szczególnie buty na koturnie, są one wygodne i ładne i co najważniejsze nie bolą nogi po długim chodzeniu w nich, w przeciwieństwie do szpilek są fajniejsze. Wybór nie był taki trudny, najbardziej trudne było wybranie koloru, między brązowym, kremowym, a czarnym. Czarny kolor od samego początku odrzuciłam, ponieważ mam czarne baleriny. Już nie mogę się doczekać czwartku i piątku, ponieważ u mnie w gimnazjum będą rekolekcje i nie trzeba będzie się uczyć. Ja mam już dosyć tej szkoły, nie chce mi się strasznie siedzieć nad tymi książkami, no ale do wakacji już nie zostało tak wiele czasu, więc muszę jakoś wymęczyć. A oto parę fotek nowo zakupionych butów:



Prześlij komentarz