Strony

13 maja 2014

Byle do wakacji

Hej, dzisiejszy dzień jest do bani. Wczoraj kułam bez przerwy, ponieważ miałam mieć trzy sprawdziany. Tak, aż trzy. Jeden z biologii, geografii i języka angielskiego. Gdy rano dowiedziałam się, że pani od gegry nie będzie myślałam, że oszaleję. Około dwóch godzin nauki na marne. Dwa pozostałe testy były okropnie trudne, no ale jakoś przebrnęłam. Już nie mogę się doczekać wakacji. A dlaczego? :
 nie trzeba się uczyć
można spać ile tylko dusza zapragnie
ma się więcej czasu dla siebie
można pojechać na jakiś obóz itp.
jest gorąco
Ja kocham wakacje z tych powodów, ale są też wady:
♥ nie spotyka się prawie codziennie z innymi koleżankami
♥ strasznie staje się leniwym
Wad jest o wiele mniej niż zalet, ale jednak są. Mam jeszcze do was jedno pytanie. Co można zrobić samemu na dzień mamy? Chcę,żeby to nie był zwykły bukiet, ale nie mam pomysłu. Jeżeli mi pomożecie, będę wam bardzo wdzięczna. I jak zawsze na koniec, kilka fotek:




Prześlij komentarz