Strony

09 maja 2014

Painting

Hej, przepraszam Was,że tak długo nie dodawałam posta. Ostatnio jak chciałam go dodać coś mi się stało i nie wyświetlał się tekst. Nie miałam czasu, aby pisać od nowa, więc zrezygnowałam i postanowiłam poczekać do dzisiaj. Aktualnie pęka mi głowa i nic mi się nie chce. Dzisiaj byłam u takiej pani i malowałam na ścianie kaczki i gęsi nad stawem (taki miałam temat) Nieźle się pobrudziłam tymi farbami, ale za to przyjemnie spędziłam czas. Nie było to takie łatwe, ale jakoś sobie poradziłam. Kaczka na samym początku wyszło mi spoko, a potem tak chciałam ją upiększyć, że ją pogorszyłam. Wszyscy jednak byli zachwyceni moimi chmurami, które wyglądały jak prawdziwe. Po malowaniu pomogliśmy pani zaprowadzić do stajni owce. Zrobiłam parę fotek. Nie są one najlepszej jakości, ponieważ w tym pomieszczeniu nie było zbyt jasno, no ale zawsze jakieś są, oto one:





Prześlij komentarz