Strony

21 czerwca 2014

Pierwszy dzień lata

Hejka, dzisiaj jest pierwszy astronomiczny dzień lata, pogoda jednak aktualnie jest bardziej wiosenna. Przed chwilą padał deszcz, ale już przestało na szczęście. Teraz mogę trochę odsapnąć, bo właściwie w szkole w poniedziałek będzie jakakolwiek nauka, ponieważ we wtorek i środę jadę na wycieczki. Szkoda tylko że są one jedna po drugiej, ale w lepiej coś ciekawego zobaczyć niż siedzieć w szkole. Cały ten tydzień był pełen stresu i poprawiania. Na szczęście wychodzi mi średnia 4,93 więc na pasek się załapuję. W końcu zaczną się moje wymarzone wakacje, mam tylko jeden problem bo nie wiem co będę robić mając tyle wolnego czasu. W planach mam wyjazd do Belgii ale to są tylko na razie plany. Ale za to będę pisała bardziej przemyślane posty i na pewno ciekawsze od tych ostatnich. Ostatnio w sprzedaży ukazało się nowe czasopismo dla młodzieży- Avanteen. Oczywiście kupiłam ja sobie i jestem bardzo zadowolona. Jest w niej wiele inspiracji jak się ubrać, i wiele modnych w tym sezonie ubrań. Szkoda tyko że jest to kwartalnik, a nie miesięcznik czy tygodnik. Oto kilka zdjęć:










Prześlij komentarz