Strony

04 listopada 2014

I już rok



Hej, dzisiaj mój blog świętuje swoje pierwsze urodziny. Ciężko uwierzyć, że tak szybko to zleciało. Teraz kiedy czytam swoje pierwsze posty, chce mi się wręcz śmiać, patrząc jak mogłam pisać kompletne głupoty i dodawać straszne zdjęcia. No ale w końcu nie miałam w tym wcale doświadczenia, ale przez każdy błąd uczyłam się i nadal się uczę. Teraz kiedy blogowanie mnie już nieźle wkręciło, mam nadzieję, że blog będzie rozkwitał. Może uda się z kimś zacząć współpracę... A tak ogólnie to mój blog nie musi być najsławniejszy, ja po prostu piszę posty dla przyjemności. A oto przegląd całego roku:

♥ jesień rok temu:
Właściwie to tu nie ma co wspominać, ponieważ posty były wręcz o niczym, krótkie i większość bez zdjęć:




♥ ubiegła zima:
No i tu się zaczynają posty związane z modą. Zaczynam pisać o konkretnych tematach. 

BLUZA SINSAY




♥ No i wiosna:
I w końcu pojawiają się jakieś stylizacje i bardziej przemyślane posty. O wile więcej zdjęć.








♥ Lato!:
Teraz jest już coraz lepiej.




♥ I teraz :
Jest już bardzo dobrze.



♡ Living dead ♡ | via Tumblr


��
Prześlij komentarz