Strony

20 stycznia 2015

Hobbit: bitwa pięciu armii

Hej, w ostatnim miesiącu pojawił się w kinach film pt. ,,Hobbit: bitwa pięciu armii". Jest to ostatnia część hobbita. Zapewne nie poszłabym na ten film do kina, ale na wycieczkę szkolną zawsze jeżdżę chętnie. Akurat wycieczka była do kina na ten film. Jest to trzecia część, więc musiałam dowiedzieć się o czym on w ogóle będzie. Myślałam, że będzie on nudny, ale grubo się myliłam. Film na prawdę przypadł mi do gustu, chociaż zazwyczaj oglądam filmy romantyczne. Z bohaterów filmu najbardziej polubiłam Legolasa. Sama nie wiem dlaczego, ale go po prostu lubię. W ostatniej części cały czas toczy się wojna, więc niektórzy byli trochę znudzeni. Jednak dla mnie wszystko było na tyle żywe i pełne emocji, że nie byłam w stanie się nudzić. A wy oglądaliście ten film? Co o nim sądzicie?

 





Prześlij komentarz