Strony

19 stycznia 2015

Wreck this journal #2

Hej, zapewne każdy słyszał o książce Wreck this journal (polska wersja- Zniszcz ten dziennik). Jakiś czas temu na blogu pojawił się już post o nim. Jednak od tego czasu zrobiłam już nowe zadania. Książka ta jest świetnym pomysłem na przelanie na kartkę to co nam siedzi w głowie. Bardzo ciekawe, a czasami zaskakujące zadania mogą  w tym pomóc. Jeśli ktoś ma choć trochę wyobraźni i chęci, może zdziałać niezłe cuda. Ja mam mnóstwo pomysłów, lecz trochę mniej czasu. Jednym z moich problemów jest to że zaczynam dziesięć zadań, a potem nie kończę ich. Jakiś czas temu pojawiła się przedpremierowo podobna książka ,,To nie książka", nabrałam ochoty, żeby i ją sobie kupić, ale jednak chyba zrobię to kiedy mój Wreck this journal będzie doszczętnie zniszczony. A oto moje ostatnie destrukcje, w większości nie dokończone w stu procentach:












Co o nich myślicie? A wy macie swoje Wreck this journal?

Prześlij komentarz