Strony

22 kwietnia 2015

Iść do przodu

Hej, postów nie dodawałam już parę miesięcy, ale potrzebowałam trochę przerwy, oderwania się, przemyślenia wszystkiego. Przyszła nawet myśl: ,,Może lepiej usunąć tego bloga? Może zacząć od nowa? Może lepiej skończyć?". Jednak nie mogłam tego zrobić, było mi tak szkoda. Każdy nowy post jest trochę lepszy od wcześniejszego, powoli zmierza się do góry.
W życiu ogólnie jest raz pod górkę, a raz z górki, ale uważam, że trzeba mieć jakieś cele w życiu i dążyć do ich zrealizowania. Czasami coś nie wychodzi, ale poddają się tylko słabi. Ja zawsze walczę do końca. Za rok czekają mnie egzaminy gimnazjalne, a potem nowa szkoła. Tylko jaka? Na razie mam w planach kierunek biologiczno-chemiczny. Chciałabym być lekarzem, ale zdaję sobie sprawę, że będzie trudno, ale zawsze warto spróbować. Może akurat uda się spełnić marzenia i robić to co się kocha. Jestem pewna siebie, a upadek nie prowadzi mnie do niepotrzebnych zmartwień, ale umacnia mnie.
A wy jak traktujecie trudności w życiu?











Prześlij komentarz