Strony

04 maja 2015

Być kolorowym

Hej, jak zapewne zauważyliście, zmieniłam trochę wygląd bloga. Na szybko zrobiłam nagłówek, bo nauka niestety czeka. Ludzie teraz głównie oglądają filmy, a książki idą w kąt. Oczywiście to nie dotyczy wszystkich, ale na pewno większości. Może niektórym wydaje się, że przy filmie można odpocząć, a czytanie książki jednak potrzebuje małego wysiłku z naszej strony. Jednak to wielki błąd. Kiedy zaczyna czytać się książkę, oczywiście taką, która nas wciąga, litery same się składają i czasami kiedy wiemy, że musimy odłożyć na chwilę książkę, nie możemy oderwać wzroku od nowych zdań. Czytając tworzymy w naszej głowie świat, bohaterów, do czego potrzebna nam wyobraźnia. To właśnie książka ubarwia nasze myślenie i uzależnia, gdyż po przeczytaniu jednej książki chcemy czytać drugą. Za pewne niektórym się wydaje, że oni po prostu nie lubią czytać i nic to nie zmieni. Ja też kiedyś podchodziłam do czytania z niechęcią, jednak gdy trafiłam na książkę, która była według mnie tak świetna, że mogłabym ją czytać parę raz po rząd, zmieniłam swoje doczesne myślenie. Oczywiście filmy też są wspaniałe i również oglądam je bardzo często, ale warto nie raz sięgnąć po książkę.










Prześlij komentarz