Strony

26 czerwca 2015

Travel

Hej, wakacji doczekaliśmy się już w pełni. Z tego też powodu dzisiejszy post będzie o podróżach. W wakacje mamy wolny czas, słońce świeci najczęściej mocniej niż zazwyczaj. Lato jest świetnym czasem na zwiedzanie i poznawanie nowych miejsc. Czy ja lubię podróżować? Uwielbiam! Byłam już parę razy za granicą m.in w Belgii i kraju w którym jestem zakochana czyli Holandii. W Holandii byłam tylko jeden dzień i niestety nie udało mi się zwiedzić Amsterdamu, ale w najbliższym czasie zamierzam spełnić te marzenie. Z kąt ta miłość do Holandii? Jest to bardzo piękny kraj, ale przede wszystkim Holandia to kraj muzyki EDM, uwielbiam zwłaszcza jedego holendra- Martina Garrixa. Ale oprócz Holandii chciałabym zwiedzić najbardziej takie kraje jak: Wielka Brytania, Włochy, Grecja, Hiszpania, Tajlandia, USA, Indie, Japonia i można byłoby wymieniać tak godzinami. Z chęcią zwiedziłabym cały świat. Jednak każda podróż kosztuje, czym dalej od Polski tym drożej, jednak w Polsce jest również dużo ciekawych miejsc do zwiedzania i czasami nie trzeba nawet opuszczać kraju, aby zobaczyć coś ciekawego. Także na razie zwiedzam Polskę, a te dalekie podróże może uda się zrealizować w przyszłości.









 Photos by Sandra Kopko

bluzka- Sinsay / spodnie- Sinsay / buty- Nike Air Max

Prześlij komentarz